.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی نخستین داروخانه گیاهی مازندران در ساری

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از راه اندازی گروه پژوهش آی تی به زودی در این واحد پژوهشی دانشگاهی خبر داد.

سید احمد قاسمی در حاشیه بازدید از غرفه شمال نیوز افزود: فعالیت این گروه پژوهشی در قالب هسته مطالعات از گذشته شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بسیاری از برنامه های محتوایی شامل علمی، آموزشی و بهبود مدیریت به صورت الکترونیکی در این گروه پژوهشی تدوین و گردآوری شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای انتقال اطلاعات به بانک های اطلاعات داریم، تصریح کرد: پروژه ایجاد بانک اطلاعاتی بازرگانی خارجی برای سازمان بازرگانی خراسان شمالی توسط این مرکز در حال انجام است.

جهاد دانشگاهی مازندران بازی های رایانه ای برای کودکان تولید می کند

قاسمی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مازندران اقدام به تولید نرم افزار اشتغال استان کرده است، یادآور شد: به دنبال کسب مجوز برای تولید بازی های رایانه ای برای کودکان از طریق وزارت ارشاد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تولیدات و یافته های جهاد دانشگاهی مازندران در حوزه پژوهش افزود: در حوزه آبزی پروری توانسته ایم نسبت به تولید و تکثیر ماهیان زینتی برای 80 گونه از ماهیان که کار مطالعاتی آنها در استان در دست اجرا بوده، اقدام کنیم.

نخستین داروخانه گیاهی مازندران در ساری راه اندازی می شود

این مسئول جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه به منظور تولید داروهای گیاهی قصد داریم به زودی نخستین داروخانه گیاهی استان را در ساری راه اندازی کنیم، گفت: تولید 47 گونه محصول دارویی گیاهی جهاد دانشگاهی به بازار عرضه می شود.

قاسمی با اشاره به مطالعه ایجاد کمپهای گردشگری و مکان یابی اماکن گردشگری استان توسط جهاد دانشگاهی مازندران افزود: طرح های مطالعاتی در حوزه علوم اجتماعی در دست اجرا داریم.

مطالعات دفن بهداشتی زباله و پسماندهای استان آغاز شد

وی با بیان اینکه مطالعات دفن بهداشتی زباله و پسماندها توسط جهاد دانشگاهی مازندران در شهرداری های استان آغاز شده است، گفت: این اقدام در بسیاری از شهرهای استان پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از راه اندازی بانک خون بند ناف در تمامی شهرستان های استان تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 300 نمونه ذخیره سازی در مرکز خون بند ناف استان صورت گرفته است.

ترمیم ضایعات پوستی و قلب توسط جهاد دانشگاهی مازندران و پژوهشکده رویان انجام می شود

به گفته قاسمی، به زودی در بخش سلول های بنیادی و با همکاری پژوهشکده رویان ترمیم ضایعات پوستی بدن انسان از طریق سلول های بنیادی در جهاد دانشگاهی مازندران صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: تزریق سلول های بنیادی برای ترمیم ضایعات قلب با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه در حوزه کارآفرینی نیز جهاد دانشگاهی گام های اساسی در استان برداشته است، گفت: در این راستا مرکز مشاوره کارآفرینی را در سازمان صنایع و معادن مازندران راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون به 38 هزار نفر از افراد جویای کار و کارآفرین مشاوره شغلی داده شده است، افزود: این مرکز در راستای کمک به صاحبان صنایع و تولید کنندگان مازندران تشکیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال مازندران تا عصر شنبه 30 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 20 شب آماده بازدید علاقه مندان در جاده ساری به نکاء است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.